mycutebaby Kızlar biz 11.ay 15 günlüğüz yaşına gircek ama hala yürümüyo normal koltklardan tutunup yürüyor ama merak ediyorum ne zaman yürür diye . Sizinkiler ne zaman yürüdü
metehanmom_ mycutebaby 10 aylık yürüdü 😊 eşim çok üstüne düştü yürüsün 6.ayında emekledi direk 7.ayında süründü
-erCansu- mycutebaby 9 aylıkken yürüdü arkadaşım bebeği 15 aylıkken yürüdü aralarında hiç bı fark yok 😅 boşver ne kdr geç okdr iyi
Pasannesi 10 bucuk aylık yürüdü.hiç istemedim yürümesini o yüzden çaba göstermedim.Şimdide tutamıyoruz yerinde
Tatlisannedilekk mycutebaby 11aylıkken yürüdü şimdi 13buçuk aylık, yerinde tutamıyoruz hiçbir şekilde tazı gibi koşuyor😃
Pasannesi mycutebaby yürüyünce beni anlarsınız🙈saniye durmuyor ordan oraya bir dakika oturmuyor.sürekli düşüp bi yerlerini yaralıyor zor yani
-erCansu- mycutebaby haha ay çok zor yaa düşünsene o bebe ne güzel oturuyr benmki yürüyor heryeri karıştırıyor peşinde koşuyon falan 🤣