Yazmiramm ben de aynı sizin gibi olmuştum . Gıda zehirlenmesi olmuştum . Ama ishal erken günde 50 defa tuvalete gitmekten bahsediyorum . Hastaneye gittim serum takıldı . Ama ki ikiz bebeklerim var ve emziriyorum.8 aylıklar ve onlarda ishal oldular .günde 8-9 kez yapıyorlardı baya suluydu . Ek gıda döneminde olduğu için sıvı kaybı yaşamamaları için bol bol sıvı besledim . Doktora da götürdüm . 1-2 gün sonra geçti . Ama ki sizin bebeğiniz küçük sadece anne sütü veya mama alıyorsa aldığı miktar çıkardığından az olursa dehidratasyon dediğimiz durum ortaya çıkar . Eğer ki ishal geçmezse ki götürün genelde küçük bebeklere hastane de sıvı takviyesi yapılır. Enfeksiyonel bir durum da olabilir