Tinymom kizim bir kac gün sonra 1 yaş olcak gündüz uykuları hep sıkıntıydı asla uzun uyumuyo sürekli uyanırdı bende uzun uyusun diye sürekli dizimde salladim tabi buna alıştı 🤦♀️ama gece şükür iyiydi 8.5 aylik olup diş çıkarmaya başlayana kadar tüm gece 2 3 kez uyanırdı ama diş dönemine bi girdik çıkamıyoruz da gece saymıyorum artık bazen başımı yastığa koymadan uyanıyor çok zorlaniyorum gece uyanmaya başlayınca yeni bebek sahibi olmuşum gibi hissediyorum