Hanımlar merhaba kızım 5 ay 17 günlük. Üç dört gündür gece 3-4 gibi uyanıp bir iki saat uyanık kalıyor oyun oynuyor eliyle battaniyesiyle falan. Dün 4 de uyanıp 6 da uyudu. Çalıştığım için çok zor oluyor. Artık dayanamaz oldum 😞 geçici bir durum mu nedeni ne olabilir