Linaaa34 merhaba benim bebeğim 4 aylık olmak üzere ve akşam tarttım 6,5 kg geldi anne sütü alıyor sadece doktor kilo alımı normal dedi bence birazda genetik bir durum söz konusu zayıf anne babanın tombiş bir bebeği olması beklenemez diye düşünüyorum mama konusunda bir bilgim yok