kızlar ben 1bucuk senelik evliydim ve bebegim olmuyodu sonra birinin tavsiyesiyle bi koca karıya gittim adetliyken gitmem gerekiyodu 10 gün boyunca karnıma ve belime masaj yapti ve ben o ay hamile kaldım sorum şu ki ikinci bebeği şuan düşünmüyorum ama ikincidede mi aynı şeyi yaşiycam aynı durumu yasayana veya cevresinde yasayan var mı