Kizlar bebeğim 3 aylık normalde iki kere kaka yapardı günde ama artık bir bazen hiç. Çok gazlı bir bebek o yüzden çok zor kaka yapıyor yavrum ağlayarak uykusundan uyanıyor yapabilmek için ama bazen öyle de olmuyor mamasından diye düşündük 4-5 sefer değiştirdik tam bitanesi iyi geliyo yapiyo diyodum yine aynı oldu sanki doktor mamaya yağ kat dedi ama her zamanda onu yapmak istemiyorum açıkçası. Bu durumu yaşayan var mı dertleşelim 😔 bu arada kakasını yapınca da baya kokuyo hani içinde birikince kokar ya öyle ağır bı koku .. çok üzülüyorum