Kızlar doğum yapalı 16 ay oldu yanlız benim regl m DHA düzelmedi , Son 3 aydır ayda iki kere olmaya başladım , ama ilki normal 10 15 gün sonrada az az gelıyor , 9 ekmde oldum normal bi şekilde , 15 gün sonra karnımda adet sancısı oldu cok fena bigün sadece bi leke geldi birdahada gelmedi ,suan kahverengi gelmeye başladı , hc korunmuyoruzda ama hamilelik ye olmadı , emziriyorm bu arad