Superisi_0 Guzel anneler merhaba canım cok sıkılıyor bu kızıma 3KİlO 200 dogdU suan tam 4 aylik 6.600 kilo boyu 65 cm hem emziriyom hem mama ama mama daha cok iciyo sütüm yetmiyo az emiyo mama yapsamda 90 iciyo bazen emmeden veriyorum 120 ancak iciyo zorla doktoru Gelişimi iyi dedi ama goren cok zayif diyo banada zayif geliyo ya zorla mama veriyom icmiyo gunde 3 4 defa iciyo az iciyo sizin bebekler nasil günde kaç defa veriyosunuz
damlaozsoy Superisi_0 bence zayıflığına takılmayın genetik olabilir, kilo alımı iyiyse sorun yok, benimde bebeğim 3.280 doğdu şuan 6990, hem mama hem emiyor bazen 120 bazen 50 içiyor 3-4 saatte canınızı sıkmayın🙃
esra-m Superisi_0 sadece mamayla günde 5 6 kere beslenmesi yeterli. Emiyorsada 4 gayet normal. Genelde bebekler 4 5 aylik olunca dogum kilosunun iki katina ulasirmis. Zayif diye endise etmeyin. Persentil tablosuna bakin. Genetik yapida etkili tabi
cansuakyz Superisi_0 6100 dü geçen hafta kilosuna neden takıyorsunuz ki? Bu aylar da az emmesi içemsi normal dikkati dağılıyor her şeyi fark ettikleri ay. 90 içiyorsa 90 lık yapın sizde boşa gitmesin şişirmenin anlamı yok bebek doyarsa belli ediyor zaten eliyle itiyor
Minelifsu ErtugrulAnnesii Superisi_0 önce emziriyorsaniz karnı doyuyordur bende gün içerisinde emesine göre değişiyordu bazen 1 veriyordum bazen 4 ama tercihim hep emzirme yanaydı ben sizin kadar vemedim hıc en fazla 90cc onu bile bitiremezdik bazen bebeğim 1 haftadır mama vermiyorum doyunca emmiyor bile çok şükür artik mam vermiyorum kilosu yerinde boyuda güzel bence ac kalıyor diye dert etmeyin ac kalsalar kilo kaybı olur siz endişe etmeyin ederseniz sütünüz gelmez
Superisi_0 esra-m ya kızlar ek gıdaya baslasam yavaştan versem nasil olur sizce herkes ver basla diyo sizce napsam
Esraerim0907 Neresi zayıf arkadaşım lütfen böyle şeyler yapmayın stres kendinize boş yere elalem hep konuşur benimde oğlum 4 ay 5 günlük 9ında gittiğimizde 7 kg du sizinde 6600 müş yani etrafımda bizden büyük bebeklere bakıyorum daha düşük kg olarak bence gayet iyi bebişin kgsu doktorunuz söylemedi mi zayıf olsun hem ne olacak gelişimi sağlığı yerindeymiş ya çok şükür siz emzirmenize bakın stres yaparsanız sütünüzü de etkiler illa ki stres yapılıyor ama kendinizi durdurun bence takılmayın kgya
Superisi_0 Esraerim0907 Canim evet guzel yazmışsın ama cidden elimde degil ya onlar zayıf deyince banada zayif geliyo acaba diyorum yavastan ek gidayami baslasam
cansuakyz Superisi_0 kilosuna neden bu kadar taktınız anlamış değilim bebeğin beslenmesi gayet normal dikkati dağılıyor aç olduğu zaman huzursuz olur zaten daha 4 aylık doktora danışmadan neden kendi başınıza hareket ediyorsunuz midesi daha çok küçük bu aylarda hareketli oldukları için çok normal ne Bı acele anlamıyorum
esra-m Superisi_0 ayini doldurmadan başlama bence alerji yapiyormuş bazi bebeklerde. Yinede doktorunuza danişin derim. Kilosu dert edilcek bi kilo değil gercekten. Hem diş cikarma dönemi aşılar fakan derken bebislerin beslenme sıklığı illaki azaliyor. Uykusu güzelse huzurluysa kilo en son dert..
Superisi_0 cansuakyz elimde değil cidden herkes zatif diyo az icincede sinir oluyorum dahada . Sizlerin bebegi nasil merak ettim
Superisi_0 cansuakyz ama okadar ya,i okudum genelde anneler 150 160 3 saatde bir veriyomus onlarla karsilastirinca benimki az iciyo
Esraerim0907 Superisi_0 kesinlikle doktoruna sormadan yapma yazık yavruya daha bağırsakları tam gelişmedi benim doktorum bana ay sonu yoğurt verebilirsin dedi ama şimdi başka dr arayışındayım güvenemem tek bir kişiye maalesef bence zayıf gelmesin kimseye kulak asma gayet iyi bebeğin sütüm yetmiyor diye de düşünme emzir yok dersen yok olur diye bir laf var ya öyle düşün
Superisi_0 esra-m gündüz uykumuz hic yok diyebilirim bazen yarim saat bazen bir geceleri çok şükür iyi uyuyo
esra-m Superisi_0 canim inan dert etmen gereken bi durum yok. Baska bebeklerle kiyaslama hepdinin gelisimi kendne özel.
Gamze00777 Benim kızım 150 180 arasında içiyor o an ne kadar isterse canı. Genelde 4 saatte bi ama bazen 3 saati buluyor. Ama takılmayın her bebek bir değil. Gelişimde sıkıntı yoksa şükür deyin. Belki yapısı öyledir
Superisi_0 Gamze00777 Gamze00777 doktoruda biraz zayif buldu saglik ocagindaki hemsiremiz o gelişimi iyi demişti
Superisi_0 Minelifsu canım benim süt az zaten mama veriyorum daha cok onuda az iciyo bazen sinirlenince hic emmiyo bile
Superisi_0 Fatima2 ne desem bilemedimki canim normal diyo annelerbana herhalde sizinde normaldir kac kilo sizin ikizler canim