Merhaba kızlar,
1,5 aylık bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor. Kakasında normalde sarımsı yeşilimsi küçük parçalar hep olurdu ve doktorumuz normal demişti. Ancak bugün kakasında yeşilimsi parçaların daha büyük ve yuvarlak olduğunu gördüm. Benzer bir durumu yaşayan oldu mu acaba? Bir sorunun işareti değildir umarım 🙏