Aysunn25 10aylik kızım var bu mamayı hangi öğün de kullanabilirim besleyici mi sizce ve yapılışı nasıl
ceyhunun_annesi Aysunn25 yapılışı ölçülü şekilde kutunun arkadaşında var canım ama çok tatsız oluyo alerjisi yoksa pekmez yada meyve katarak tatlandirabilirsin arkadaşım kahvaltı da veriyo onu
NewwMomm Aysunn25 Sabahları kullanıyorum. İçine yumurta sarısı. Bebe bisküvi. Pekmez katıyorum. Mamayıda formül mama ile hazırlıyorum. Ölçüsüne uymuyorum ama. Kızıma göre ayarlıyorum ölçüyü ve kıvamını
tugceo92 Aysunn25 kahvalti ogununde guzel oluyor. Icine yumurta sarısı, ceviz, labne, pekmez bebe biskuvisi seklinde. Bayilarak yiyordu benim kizim.
Aysunn25 tugceo92 10 aylık kızım için kahvaltı için uygun olur mu az gelir mi besleyici mi 10 aylık için
tugceo92 Aysunn25 az gelmez. Kizim 1 yasindayken bile bazen oyle yiyordu kahvaltisini cok seviyordu koca bi kaseyi bitirip devamini istiyordu. Cok besleyici oluyot zaten bide hipp organik oldugu icin zarari da yok