Annelikkkkk canım hiç zorlama. Eninde sonunda zaten yiyecek , yemek için çocuğu zorlayınca ilerde obezite olma olasılığı artıyor gerçekten. Belki hak veren olacak belki linçleyen ama öyle. Çocuk yemeği aç olunca yemek yerine, zorunlu bir aktivite olarak görmeye başlıyor. Bırak canı isterse yesin. Sağlığı iyide hiç zorlama.