Kızlar ayın 25 nde iş bası yapıcam kaynanam kızıma bakıcak fakat cok huysuz geldi geleli normalda düzenımız saatımız bu zamana kadar asla sasmadı ama geldi geleli bi huzursuzlugu var cozemiyorum 1,5 yasında bu arada normalde uyku saatı oglen 11 aksamda gece uykusu 6,30 asla sasmaz uyumadıgı zaman o saatlerde de huysuzlanır kendı kendıne uyuyor müzik eşliğinde hep öyle alıştı sallanmayı bıraktırdım 5 aydır sımdı duzenı sasıcak dıye odum kopuyor yatagına yatırınca alıssın dıye erken getırdım kaynanamı fakat bıraz sıkıp bunaltıp hıc bırsey yapmasına ızın vermedıgı ıcın korktugu ıcın oda kotu nıyetten degıl kızım gorunce kacıcak delık arıyor cıglık cıglıga ağlıyor bugün uyutamamış evde yoktum cocugum aksama kadar harap olmuş daha yeni uyuttuk aradıgımdada ulasamadıgım ıcın kaynanama sureklı almak ıstedım esım yanlıs anlasılır dedı ama bakmasından yana sıkıntım yok iyi bakıcagını bılıyorum fakat her görmek istediğimde acıp bakıp gormek istiyorum anne yüreği sonuçta. Aradıgım ozellık agladıgında telefona bıldırım gelsin ıstıyorum onceden bır marka kaydetmıstım burda gorup fakat bulamadım öneriniz varsa eger memnun kaldıgınız cok ıhtıyacım var