Oğlum da Cumartesi günü sünnet oldu. Anestol krem kullandık ilk gün ve ucuna sürdüm. ertesi gün sargıyı açtı bardak koyduk bezine anestol sürdük. Bugün de oturma banyosuna başladık günde 3 defa. Banyo sonrası terramycin göz kremi sürüyorum yarasına, bezine anestol sürüyorum ve bardak koyuyorum. Köpük bardak aradık tüm şehirde karton ıslanıp yapışıyormuş 🤷🏻♀️