acemiannee8 https://i.hizliresim.com/GZbPp7.jpg https://i.hizliresim.com/P7vnpQ.jpg Kızlar bunlar isilik mi yoksa alerjik bişey mi doktora götürmeli miyim ilk defa böyle bişey oldu🙄
deletedmom173 acemiannee8 isilik gibi duruyor ama alerji de olmuş olabilir götürmenizde fayda var kendi başına geçecek gibi durmuyor geçmiş olsun
Elifsaresmom acemiannee8 alerji. Benim Kızımında vardı süt ve yumurta alerjisi diyeti yapıyorum 2 haftadır
deletedmom173 acemiannee8 çok geçmiş olsun yaz da geldi malum olağan şeyler bunlar geçen sene aylarca geçiremedim yüzünde çıkmıştı oğlumun mahfolmuştum
acemiannee8 Elifsaresmom benim oğlum 10.5 aylık yumurta falan şimdiye kadar bişey yapmadı peynir tereyağ bilemedim
Elifsaresmom acemiannee8 benim kızım da 2 buçuk aylık doktorumuz görür görmez süt alerjisi dedi. İlla ki süt alerisi olmayabilir. İlk akla gelen süt alerjisi olduğu için o şekilde teşhis etti sanırım. Ek gıda veriyorsunuz ya verdiğiniz herhangi bişeye de alerjisi olabilir. Örneğin kırmızı meyveler
Mduygum Sicaktan olmus benim oglum da ayni oldu doktora gittim sicaktan isilik olmus dedi hergunde dus aldiriyorum her uykudan kalktiginda elini yuzunu yikayip serinnletmeye calistigim halde