AryaAsya Az önce kızımın altını değiştirirken kaka sında Kan pıhtıları olduğunu gördüm. Sadece anne sütü alıyor kan damlası kullanmıyor. Bugün üç kere kaka yaptı sadece demin aldığımda vardı sizce doktora hemen gitmeli miyim biraz bekleyeyim mi
Bebegimicin1 AryaAsya geceleri nasil uykusu huzursuzlugu varmi yada sen sut urunlerintukettiginde yada et urunleri tukettikten sonra emzirdiginde kusarmi besin alerjisi olabilir benim olumda oyleydi pul pul gibi kakasinda kan olurdu coklu besin alerjisi cikti
AryaAsya Bebegimicin1 aa dün ilk defa uzun süre sonra cok et yedm yani karisik izgara acaba omu dokundu. Alerjikmi acaba cok az vardi gerci ama ishal gibi cok büyünü yapti bugun anlmadm
Bebegimicin1 AryaAsya olabilir bilemeyiz ama bu sikayetleri devam eder ve artarsa doktora gotur yassdigin ilde cocuk alerji uzmani varsa normal doktor yerine ona gotur i dahabiyi anlatiyo soyluyo neyi nasil yapacagini