Neseli5 Kahraman4545 bizde 3 4 gündür kusma yaşıyoruz dün, her emmeden sonra kustu, tedirgin oldum, çünkü böyle kusmazdı, şimdi yine kustu, anlamadım da fışkırarak mı oldu, gazını çıkarıyorum ardından kusuyor anlayamadım
Tgcbdy Neseli5 bizimde öyle ama çok yiyor emmedigi zaman rahat durmuyor her gaz çıkarmada kusma var fışkırarak değil
Kaderdmr Mucizem_0809 benim bebegim de birkaç gündür kakasını yapmıyor ve kusuyor lavman yapıldı iki gün önce sonrası gün bir defa yaptı kakasını şuan iki gündür yine yapmadı ve kusuyor 55 günlük. Sizinki neden ameliyat gerekti ki?
Mucizem_0809 Kaderdmr pilor stenoz ameliyatı oldu herşey çok ani oldu 2 gün aşırı kusma ama bildiğin çift kişilik nevresim takımı battı o derece hemen götürdüm ultrasonda çıktı sonrası ameliyat daha 45 günlüktü
Gizemisss Tgcbdy bizimde öyle bikaç gündür her emmeden sonra emdiğin sütün birazını geri çıkaıyor anlamadım 😢
Neseli5 Tgcbdy anladım, şükür bugün biraz daha iyi, ebe hemşireye danıştım, ana kucağı varsa ona koyun 20 dk dursun dedi deniyoruz işte
Tgcbdy Gizemisss belki 12 saattir memeden ayrılmadı sürekli emiyor süt taşıyo hala yiyor önce doymuyor mu acaba dedim ama yok
Toprakseyran Kahraman4545 fazlasını çıkarıyor o benimde burnundan süt gelirdi ağzından fışkırarak süt gelirdi her emzirme den sonra doktoruma sorduğumda normal olduğunu geçeceğini söyledi zaten 1 hafta sonra da geçti hiç korkma bebek reflüsü de birazcık tetikler bunu o reflü de zamanla geçiyor zaten
Kahraman4545 Toprakseyran hadi ya olabilir yine doktora soylicem bi ya sarılık geçirdik doymamasindan da korkuyorum ondan
Kahraman4545 O_mer27 idrarda olabilir baktırmak lazım ya illa bi nedeni vardır bunun durduk yere böyle olması bizimde 2 aya yakınız
Ecemsu12 Merhaba , 2 bucuk aylık bebegım var. Bizde yaklaşık 1 bucuk aydır fıskırtarak kusma sorunu yasıyoruz. Bebegimi dogdugundna bu hana dokuz Eylül üniversitesi hastanesinde aylık kontrollerini yaptırıyorum. Bebek reflüsü olabilir dediler hatta bugün onun ıcın ultrason çekilecek. Bir de kusmanın farklı bir sebebi olarak da süt alerjisi olabılır dedıler cnku kakasında mukus ve arada cok minik kan vardı. Kanlarına bakıldı alerjisi cıkmadı ama yine de olabılır dedı doktor. Kilo alımı da yavasladı ilk ay gunde 40 gr alırken 25 gr ye dusmus kilo alımı da. Kilosunu da takip edin bebeginizin. Bugun kaka , kan tahlili ve mide ultrasonu cekılecek umarım sıkıntılı bir durum cıkmaz:(
BurcuG03 Ecemsu12 şuan bebeğiniz nasıl o dönem nasıl geçti benim bebeğim şuan 2 aylık 1.5 aydır fışkırarak kusuyor ulturason çektirdik doktor iyi dedi idrar enfeksiyonu da yok çaresiz kaldım her emmeden sonra fışkırarak kusuyor süt de çıkarmıyor daha çok su gibi çıkartıyor 🤦🏼♀️ şükür kilo alımı normal ama insan korkuyor
Aysetoygrrr Kahraman4545 kesinlikle fışkırıyo resmen bende randevu alıp bi kbb ye götürücem aslında 1 aylıkken görmüşleri kıkırdakları gelişmediği için hırıltı ve şiddetli horlama vardı şimdi bunlara kusmada eklenince endişelendim açıkcası
Ecemsu12 BurcuG03 merhaba. Kusma sorunlarımız devam ediyor. İnem sütü alerjisi olabilir demişti doktorumuz. Hatta bugun tekrar kontrole götürdüm cikdinde kuzarıklıklar vardı. Bugun itibariyle süt ürünlerini tüketmeyi kestim. Bebeğinizin kakasında mukus ya da kan var mı fark ettiniz mi hiç
BurcuG03 Ecemsu12 hayır yok süt ürünlerini yemeyi bırakmıştım bir hafta diyet uyguladım ama sonuç değişmedi 😐
Ecemsu12 BurcuG03 malesef bir hafta yetmiyormuş en az 3 hafta gerekliymiş:( çünkü vücutta etkisini anca gösteriyormuş
BurcuG03 Ecemsu12 alerjik reaksiyon yok gibi kakamız normal cildide normal huzursuzluk yok sadece sulu kusma var bilemedim . Teşekkürler cevapladığınız için