Kızlar selam bebeğim üç aylık bir aydan sonra emmeye başladı o yüzden sütümün yetmediğini düşünüyorum azaldığını düşünüyorum şöyle geceleri göğüslerime şişkin sütün olduğunu anlıyorum ama gündüzleri hemen 2 dakika emip kafasını çekiyor ve ağlamaya başlıyor acaba doyuyor mu. Vede gündüzleri göğüslerim sönük boş gibi