Seydasya Merhaba anneler, bebeğimin 2. Topuk kanında bir değerin biraz yüksek çıktığını 3. Topuk kanı almaları gerektiğini söyledi aile ebesi, siz aynı şeyi yaşadınız mı normale dönen var mı ya da ilerleyen zamanlarda sağlık problemi yaşayan var mı acaba
_YanakReisinAnnesii Seydasya bizim de 2. Topuk kanında fkü değerimiz yüksek gelmişti 3. Topik kanını verdik o normal geldi 🙏 bebeklerin ilk günler beslenmesi az olduğundan sarılık olmalarından falan böyle yüksek sonuçlar çıkabiliyormuş bize böyle demişlerdi sizinki de normal gelir inşallah içinizi ferah tutun ❤
kirmizibasliklikiz_ Seydasya o anki açlık durumu beslenmesi antibiyotik kullanimi varsa enfeksiyon hatta kanin alinma sekli bile etkiliyor degeri.. icinizi ferah tutun insallah guzel gelir sonuc 🙏🏼😊
rua_da_senhora_das_verdades Bizimde tsh yüksek geldi. Takibi yapıldı sonra normale döndü. Geçmiş olsun