Zeynebinannesiii Kizlar bebetom da birden bire kabızlık başladı son 1 buçuk aydır kabız doktorumuz dulcosoft verdi 11 ayligiz fakat aç mı tok mu pek anlamadım 😱 varmı kullanan bacılar ?🥰