hulyaaa-123 Normalde tek uyku yapar akşam 8 de uyurdu 2 3 gündür 5 6 gibi ayakta uyuyakalıyor mecbur yatırıyorum bende o zaman da gece uyumak bilmiyor neden uyuyor o saatte sizce ? 1 yaşında kızım
Woody hulyaaa-123 kaç aylık ki Kızım 16 ay civarı tek uykuya geçebildi. Muhtemelen erken geçirdiniz teke
Balkupum2505 hulyaaa-123 bizde 18 ayligiz normalde tek uyku yapar şimdi saat 6 gibi uyudu 😫 bu gece sabahciyiz 😀
Aselask34 hulyaaa-123 benim kızımda 1 yaşında ve 2 defa gündüz uyutuyorum diğer türlü dayanamazki küçük çünkü
hulyaaa-123 Woody 10 11 aylıkken geçti ama ben geçirmedim ki kendi uyumadı öğlen uyuyor 2 gibi kalkıyor ondan olabilir
Woody hulyaaa-123 oo çok erken. Çok doğal dayanamamasi. 2 uykuya devam edin Ilk uykuya biraz daha erken yatırın. Kaçta kalktığı da önemli tabi. Kızım 8 gibi kalkardı
Balkupum2505 hulyaaa-123 cok yoruldugundan diye dusunuyorum bugün baya baya hareketliydi oysaki bugün 1 bucukta uyudu 3te uyandi. Simdi 6da tekrar baktim mayisti oynarken hali ustünde ici gecti uyudu. 8 gibi anca uyanir. Artik sabaha kadarda oyun oynariz 😀
Woody hulyaaa-123 tamam benim kızım da öyleydi 5 30 givi tekrar yatardi. 1 saat sonra kaldirirdim. Aksam 10da yatis
Ulkuverasmom hulyaaa-123 benim kızımda 13 aylık 8de uyanıyor 11-11:30 gibi uyuyor 2 saatini doldurur muhakkak 1-1:30 gibi kalkar 4:30-5 gibi ikinci uykusunu uyur ama bu sefer çok uyutmuyorum uyanmazsa uyandırıyorum 6da 9-9:30 gibi de gece uykusuna yatırıyorum
Umay_ hulyaaa-123 1 yaş atağında olabilir misiniz acaba? Bizde de öyle şeyler olmuştu. Normalde tek uykuya geçmişti kızım. Atak dönemi bozuldu ama sonra yine düzelmişti kendiliğinden