ipekburcu Merhaba sevgili anneler. Ben kızıma sleppy bio Naturel bez kullanıyorum çok da memnunum hiç sızdırma yapmadı. Sorum şu ki 4 numara kullanan anneler ne zamana kadar kullandı kızım 5 aylık 7 kilo 288 Li paket alsam çok mu olur
motherthea ipekburcu biz baya kullandık 1 yaşa girdik 5 e geçtim o da külot beze geçtik diye normal cırtlı ile baya iyi devam ederdik diye düşündüm bio baya büyük 5 numarası inanılmaz büyük almıştım hala duruyor çocuğunuz çok iri değilse tabi
Yusufagahinannesi ipekburcu valla 5 ay 16 günlük hala kullanıyorum 7 kilodan biraz fazla. Bende bugün yeni başladım 144lü paket almıştım iki tane. Toplam 288 adet, acaba bitene kadar küçülür mü dedim ama inşallah küçülmez
ipekburcu motherthea geçen sefer alırken ikili şekilde aldım biri 5 numara ama tabi kullanamıyorum kaldı öyle şimdi 4 almam lazım demek ki 288 Li paket çok gelmez. Çok teşekkür ederim ☺️
ipekburcu bebikgeldi evet bende o yüzden ikisini de 4 numara alsam fazla mı olur diye kararsız kaldım ama siz aynı numaradan çok almayın hızla büyüyorlar ☺️