2.5 yaşındaki oğlumun 2 haftadır eli hep ağzında kontrol ettim yara vs bişe yok ne yaptımsa engel olamıyorum uyanık olduğu süre boyunca ya dili dışarda ya eli ağzında 🤦🏻♀️ artık abarttı 2 elini sokmaya çalışıyo başına gelen varmı hani doktora mı götürsem diyorum artık 😩