Tugba4 kubraburak benim oğlumun gözüde seriyodu 2 ay 7 günlüğüz bugun sanki düzeldi gibi normalmiş heralde düzelmezse bi kaç aya doktora götürecem göz çapraz bağları yeni oluştuğu için kayıyomuş galiba öyle okumuştum internette
kubraburak Tugba4 ben de doktora sordum normal göz kasları tam oturmadığı için dedi ama allah korusun nöbet geçiriyor olabilir mi diye korkuyorum
Tugba4 kubraburak benimki çok karmıyo sadece yavaş kayınca araştırdım normal yazıyodu internette birazdaha devem ederse bende götürecem doktora