Merhabalar, 10 yildir lens kullaniyordum ancak dogumdan beri son 1 yildir hic takmadim. Normalde 0.50 astogmat var ama astigmatsiz aliyordum kenslerimi en son doktora 3 4 ay once gitmistim, numaram pek degismemis ama bana yetmiyor gibi hissediyordum dedim lenslerimi… astigmatli kulannin dedi…ama ben de hala almadim. Marka oneriniz var mi ?