BurcuBozbey Bebeğim şuan 2 aylık oldu ve artık göğsümü tutmak istemiyor. Zaten 2 aylık olana kadar çok zor emzirdim yarım saat uğraşıyordum tutturmak için istemiyordu . Ama şimdi ise hepten bıraktı hiç tutmuyor. Sizinkiler kaç ayında yada kaç yaşında bıraktı.