-erCansu- Se26es zaten bı yaşına kadar adı üstünde ek gıda uzasın yani 🤭 ama ben daha çok alerjik şeyleri 3 gün denettim peynir yumurta gibi şeyleri 1 yaşına kadarda öncelik meme veya mama
Elif311 Se26es benim bebeğim atopik dermatit o yğzden ben mecbur 3gün kuralı uyguluyorum zaten 6-7. Aylar doyurmak için değil tadım yaptırmak bebeğe ben beş buçuk aylığı, biz yavaştan başladık tadıma .
Woody Se26es ben uygulamaadim. Doktor alerjik bi bebek olsa şimdiye kadar belli ederdi, sıkıntılı bi durum olursa o gün verdiklerini kes 1 2 hafta sonra dene demisti. Her ay kontrole gittiğimiz doktordu ama. Kizimi bildiği için böyle uygun görmüştü
Se26es -erCansu- yok o konuda hem fikiriz tabikide emzirmek istiyorum zaten ek gidaya gecince kendime ihanet etmis gibi hissediyorum 😂 ben sadece patatesin falan alerji yapma olasiligi cok dusuk 3 gune gerek var mi manasinda sormustum ama dediginiz gibu alerjenligi yuksek olan gidalari yapmak daha mantikli o anlamda sormustum zaten 😂😂
Se26es Elif311 bizde 6olacagiz 3 gun sonra bugun yogurtla basladik bakalim insallah hersey yolunda ilerleriz
Se26es Woody doktora yazdim da daha geri donmedi o arada buraya da sorayim demistin tsekkur ederim 😂 bende 2 gun 2 gun deneyecegim galiba cevap yazmazsa hala 😂