Sevgili anneler doğum yapalı 4 ay oldu aşırı derecede saçlarım dökülüyor elimi saçima götürmeye korkar oldum sırf etrafa dökülmesin diye kestirdim şimdi omuzlarımda fakat aşırı derecede dökülüyor her elimi attığımda bir avuç kıl geliyor nasıl bir çözümü var bnim gibi olan var mı