Kızım 13 aylık oldu bi kaç gündür çok sinirli davranıyor. Aslında hiç huyu değilken yapamadığı şeylere ağlıyo bişeyi istemediğinde ağlıyo ve emin değilim ama sanki bana özellikle gıcık davranıyo gibi. Hiç böyle değildi neden böyle oldu anlamıyorum. Böyle bi süreç yaşayan oldu mu? Ne zaman değişicek bu durum 😞