Dün geceden beri bağırsaklarda sesler eşliğinde huzursuzluğu var su gibi sarı kaka yapıyor . 28 günlüğüz . Hemşiremizi aradım acile götürün dedi ben biraz daha takip edip öle yarın gece götürmeyi düşünüyorum Çünkğ hemen kan almaya idrar almaya çalışıyorlar git gel enfeksiyon kapacak diye korkuyorum . Havlu ısıtıp ayağına koydum sık sık emziriyorum başka önerisi olan var mı 😥