Merhaba herkes farklı bir şey diyor doktordan tutun tecrübeli olan insanlara kadar. Ben de erken ayırmayı denedim 5 aylıkken ayırdım geceleri emzirmeye yanına gidiyordum tam bir buçuk ay böyle devam etti. Sonra bir gece ne olduysa emzirip koyuyorum ağlıyor asla yatağında yatmak istemiyor. 8.30’dan gece 02.00’ye kadar emzir koy ağla tekrar kucakla yaptıktan sonra çareyi kendi yanımda yatırmakta buldum. Oğlum şu an 14 aylık. Beraber uyuyoruz. Yani demem o ki deneyimleyip görebilirsiniz. Belki ayrı uyumak ikinize de iyi gelecektir belki de benim oğlum gibi sizinle bir süre daha yatmak isteyecektir💚