Kızlar bebeğim 14 günlük 4 gündür kendisini sıkarak kakasını yapmaya çalışıyor ve sürekli kusuyor bunu yaparken hırıltılı nefes alıyor.
Ve nefes alırken bazen çok hızlı nefes alışları oluyor. Sanki zor nefes alır gibi bugün doktora götürdüm doktor reflü olduğunu soyledi ve Yenidoğan sarılığı da geçiriyor aynı zamanda oyuzden doktorum 2saatte bir 70 CC yada 80 CC mama vermemi söyledi ben bı mama bı anne sütü veriyorum. 2saatte bir 70 CC.
Bugün doktorumuz çok yedirdimiz diye reflü olduğunu söyledi nasıl beslemek gerekiyor anlamadım zaten sürekli ağzı mama arıyor. Şimdide 3saatte bir 50 CC mama 1 buçuk ölçek koy diyor kafam çok karışık bu durumu yasiyanlar tavsiyelerinizi merak ediyorum..