MerveAlaca67 Bugun aşı olduk bebeğim gözünü açamıyor halsiz gibi uyuyor üç saattir falan normal mi acaba uyku ypıyor mu bu aşı
Derinsu34 MerveAlaca67 bizim 2. Ay aşısında öyleydi canı çok yandığı için olsa gerek bütün gün neredeyse uyumak istedi 😅😅