Eloirem bende 4.5 aylık iken başlayacağım ile bakacak kimsem yok bakıcı bulamadık raporumu uzatmayı düşünüyorum bakalım nasıl olacak 1 yasında olunca en azından başlayım işe hemde sümmetş6de aradan cıkar gerci 1 yasında etrafımızda hiç bir kres almıyor ama belki bakıcı bulabilirsem ozaman kadsr o bakar bilmiyorum ilerisi karışık bakalım hayırlısı