ikibabybirmom Kızlar üç aylık iğne yaptıran var mı aranızda adetimin ikinci günü yaptırdım bugün adetimin 12. Günü ve hala kanama bitmedi azalmadida iğnenin etkisi mı ve hep böyle kanama olacak mı ? Bilgisi olan yazabilirse çok sevinirim
bimohr1406 ikibabybirmom 3 Aylık iğne yapmıyorlar artık diye biliyorum ben bir defa yaptırdım adet düzensizliği yaptı bende
manicurist bimohr1406 korunmak için mi bu iğne arkadaşım yaptırıyor o iğneden adet fazlaligii ve ağrı yapıyormuş öyle söylemişti
ikibabybirmom bimohr1406 yapıyorlar sadece iğne zor bulunuyormuş sanırım banada hemşire söylemişti ama ben bı kerede buldum yaptirdim ama kanamam bitmiyor bı turlu ne kadar sürecek böyle ya
bimohr1406 manicurist evet korunmak için benim adetimi kesmişti sonra aylık iğne oldum oda adeti uzattı en son korunmamakta başladım
ikibabybirmom pitircikkk yaa gercektenmi off nasıl olacak böyle yaa bidaha yaptırmam ben artık doktora falan gitsem kanamanın kesilmesi için bı ilaç falan verir mi acaba