Eslemin_Annesiii Kızım bugün tam 6 aylık oldu sağlık ocağına gittik aşısı vardı 8.200 gram geldi ebe fazla olduğunu toplu birden aldığını söyledi kilosuna fazlamı sizce :(
ezogelinn Eslemin_Annesiii benim kızım 4 aylıkken 8.500 kiloydu ozaman obez olması gerekirdi şuan 15 aylık 11 kiloya yakın büyüdükçe kiloyu atıyorlar
Saripapatyam123 Eslemin_Annesiii kuzum oglum 6 qylik ti 8.600 du galiba sonra bir roto viruse yakalndik 1 yasina kadar 9 kiloda kaldi ama su an iyiyiz bizim ebe hic böyle demedi bence ideal cunku dis sureci yipratiyoe kuzum
Caglarass Eslemin_Annesiii 6.aydan sonra kilo alımları azalıyo zaten sen bakma ebeye, maşallah bebişe 😊
Mercimek26 Benim kızım 4 aylıkken 8090 gramdı. Bize gayet normal demişti. Bence sizin bebeğinizde gayet normal.
Eslemin_Annesiii ezogelinn sağol canim bencede iyi kilosu şişman Bi bebek değil çoğunluk herhalde zayıf bebekler oluyor toplu görünce fazla diyorlar galiba
Eslemin_Annesiii Saripapatyam123 roto virüsüne nasıl yakalandı acaba Rabbım korusun evlatlarımızı 3 . Ayda vurulacak özel asıydi o vurdurmamistim ben keşke vurulsaymis
Eslemin_Annesiii Caglarass sağol canim aynn azalır emekler yürürler dış süreci olur atarlar kiloyu tabi
Esxra Bence gayet normal kilosu hic takmayin. Benim yengemin kiz kardesinin bebegi 3 aylik 9 kiloymus ona fazla olan onunki mesela
Derinsu34 Eslemin_Annesiii fazla değil gayet normal. Bizim kızımızda yarın 4 ay olucak. 3 gün önce doktora gittik ve 7 kilo 40 gr. Boyunda 64 dedi ve gayet normal dedi.
esraeerdogann Eslemin_Annesiii benim bebeğim 6buçuk aylık 9 kilo gayet normal kilosu çok değil merak etmeyin artık kilo alımı azalacak aylık 300 400 gr anca alır zaten
Birprensesannesiii3850 Bizimkinede birazcik az dedi ebe 6 aylikken 6.750 geldi ama sknti yapicak bisey yok bnce her cocugun gelisimi farkli
Gkcerhan Eslemin_Annesiii doğum kilosunu baz alarak mı söyledi acaba, bebek birden kilo aldığı için mi. Çünkü normal bence kilosu