MinnakAsel QueenMommm Sezaryan gobegim pantolunun içinde katlaniyorxu iki kat oluyordu o kadar oskilojim bozuluyorduki aynaya bakamıyordum ekmeği kestim 1,5 yıl sonra göbeğim gitti eşim bile diyor gelip gidip o göbek nasıl gitti diye 😀
ogr_anne93 QueenMommm 40 gün oldu sezaryen olalı. 16 kilo verdim bile. Yediğime dikkat ediyorum. Şekerli tatlı şeyler yemiyorum. Bol bol emziriyorum. Bol su içiyorum
QueenMommm MinnakAsel kaç gündür diyorum ekmeği keseyim zayıflarım zaten doğum yapalı 17 gğn oldu 13 kilo verdim neremden verdim hiç belli değil