Elmel 5.ayda bebek dogdugu kilonun iki kati olmasi gerek dedi doktor bana ayno durumdayiz canim anne sutu aliyo bebegim sadece ben de cok korktum doktor bana gece beslenmelerini arttir dedi gece sutu daha cok kilo aldirirmis ne kadar dogru bilemem ama denemeye deger ben saat kuruyorum simdi gece uyuklarkeb emziriyorum 4.ay baya sancili bi atak donemi yasadik istahi acayip azalmisti bi de etrafindakj seyler artik asiri dikkatini cekiyo odaklanamiyo doymadan birakiyo vs o yuzden sessiz mumkunse los yada karanlik bi yerde doyuruyorum emme suresi biraz daha artti bu sekilde . Ilerleyen aylarda 200 gram bile almadigi olacakmis doktorun soyledigine gore bu aylarda iyi emzir bol bol emzir ki sonradan hareketlenince daha da az kilo aliyolar bebekler anneler kilo aldirmaya calisiyo ama suan aldi aldi yoksa kolay kolay almaz kilo dedi ben doktorun yalancisiyim belki faydasi olur diye bildigim doktorun soyledigi herseyi yazdimmm insallah bebisin cokkk saglikli olurr kilosu da insallah gerektigi kadar alir minigi opuyorum 💕😘