Kızlar merhabalar ;
Adetime 14 gün var ama dün kahverengi leke ve bugünde iki üç damla kan geldi adet oldum sanıyorum ama benim adetlerim hep düzenlidir yani günü en fazla bir gün şaşar bu ay iki üç gün gecikti sonra oldum. Tekrar kan gelince acaba adet mi ustune görme gibi bişey mi lütfen benim kafamda ki soruları kaldırın aklıma türlü türlü şeyler geliyor. Yarın doktora gideceğim.😔