Evde herkes grip. Sanırım bebeğime de geçti 😭 15 günlük daha. Doktora götürdüm ciğerleri dinledi biraz hırıltı var dikkat edin dedi o kadar. Serum fizyolojikle burnunu temizliyorum başka ne yapabilirim ? İlerlemeden nasıl atlatabiliriz 😔 tecrübeli anneler yardım edin