Kızlar 3 gün önce bitlendimi yazmıştım. Oğluma da geçti maalesef 3 gündür ben banyo yapıyorum oğlumuda 2 gündür yaptırıyorum, azaldı şükür şimdi bir sorum var. Bugün Benim başımdan çıkan sirkeler yani bit yumurtaları tırnak batırınca pıt diye patlıyor, ama oğlumdan çıkanlar patlamıyordu bu ikisinin farkı nedir biliyor musunuz?