Merhaba hanımlar 3 aylık oğlum var. Anne sütü ile besleniyor. Ben 58 ile hamile kaldım 76 ile doğuma gittim doğumdan sonra 70 oldum ve hala inemedim. Bi ara 68 oldum yine 70 çıktım. Zayıflamak istiyorum ama sütüm azalır diye korkuyorum. Ne yapmalı nasıl yapmalıyım ki süt azalmadan zayıflayayım. Oğlumdan dolayı spora vaktim yok malesef