İstanbul çapa tıp fakültesi sağlam çocuk bölümü filiz hanıma gidiyorum 1-2 doktor daha var orada hepsine denk geldim hepsi çok iyiler, özel olarakta nisa hastanesi müberra tigine götürüyorum, ama aylık kontrollerinde mutlaka çapaya gidiyorum çünkü bütün hastanelerden çok daha iyi ilgileniyorlar