ceyhunun_annesi Bizim doktorumuz ilk yapılan aşıları için ateş olur demişti ve olmuştu. Sonraki taa 9 ay olana kadar yapılan aşılarda ateşten korkmayın olmaz demişti hakkaten de sonrakiler de hiç olmadı :) Bugün 7,5 aylıklar ilk menenjit aşılarını oldular. 9.ayların da menenjit aşılarının 2.dozu olacak onda ateş olma olasılığı %50 dedi. İnşallah sizin bebeğinizde de ateş olmaz olursa da korkmayın calpol şurup çok iyi geliyor. Banyo içinde sadece verem aşısı oldukların da 3 gün banyo yapılmayacak dedi. Sonraki tüm aşılarında banyo serbestti.