Kizlar merhaba. Kisa sureli disari ciktiginizda yaniniza atistirmalik ne aliyorsunuz? Malum emzirmek deli gibi aciktiriyor. Ben genellikle kuruyemis ve meyve, hurma falan aliyorum ama onerilere de acigim cunku ayni seylerden sıkıldim. Saglikli atistirmalik ve pratik ne onerileriniz var?