Sofita En etkili leke çıkarıcı nedir kullanıp memnun kaldığınız ürünleri yazarmısınız bir ek gıda bebesi, bir kreş çocuğu lekelilerle başım dertte dostlar 😩
Aselllll Sofita https://www.drclinic.com.tr/p-564407 burda var canım ben cok memnunum baya etkili bak ıstersen direk burdan alıyorum 2 gune gelıyır
Birsenkerim Sofita bende bugün bununla ilgili bir post açmayı düşünüyordum ne kadar güzel olmuş bende faydalanayım
Maheste Sofita beyaz sabun rendeleyin lekeli kısmi ilk onunla citileyin sonra cosla leke cikariciyla citileyin ve makinada yıkayın ben öyle yapıyorum ve şükür leke kalmıyor
YesimKnc Sofita e bebeğinkini denemiştim evet hiç bi etkisi yok. Çok az etkili malesef . Başka da leke çıkartıcı denemedim. Fakat geçenlerde Dalan markasının granül toz sabununu aldım zeytinyağlı olanı. Bebeğimin kıyafetlerini onunla yıkadım kokusu rahatsız etmiyo çok güzel yıkıyo. Bir de lekeleri çıkmayan bir kaç çamaşırı vardı kızımın. Sıcak suyu açtım bu dalanın deterjanından üzerine döktüm az biraz elimle bi çitiledim inanın hepsi aktı gitti böyle resmen su gibi çıkardı. Sonra makinaya attım yıkandılar hiç bir iz kalmadı. İnanılmaz bir ürün tavsiye ederim 👍🏻
ballilokmaninannesi @Sofita Allah Allah bende ek gıdaya başladığından beri onu kullanıyorum çıkarmadığı leke olmadı hiç
ikircikli_kircicegim Beyaz sabun kesinlikle. Beyaz sabunla azicik citile ve bir yarım saat beklet. Sonra yıka çıkar. Leke olduğunda hiç bekletmeyeceksin aninda müdahale her zaman en iyi sonuc verir.
anestod Aspirinks. Onca zaman beyaz sabun yok saçma sapan leke çıkarıcılarla boşuna ugras zaman kaybıymış. Aspirinksle hemen çitiliyorum makinaya atıyorum çok eski değilse leke geçiyor.
Sofita YesimKnc evet deterjan ben onu kullanıyorum zaten çok memnunum tertemiz içeriği de öyle zararsız
Premsesanasi YesimKnc Yaaa , ben duru granül kullanıyorum malum leke felan hic cikarmiyor. Dalani da deneyeyim o vakit. Eşim aldirirsa tabi🙄 ( dalan sabun kendisine alerji yapıyor , kızıma da yapar diye hamilelik de durudan başkasını aldırmamisti)😃
Senemmm11 Sofita leke olur olmaz yeşil veya beyaz sabunla yağlı leke ise pril veya bulaşık makinesi parlatıcısı ile citileyin. Ben önceden minoris kullanıyordum. Lekeli yere hemen minoris sıkıp bekletiyordum sonra citileyip sudan geciriyordum. Lekeyi bekletmeden hemen müdahale edince leke kalmiyor hiç önemli olan beklememesi. Ha ne yaptiysan çıkmadiysa ki ne yaptiysam çıkmayan lekelerde oldu en iyi çözüm çamaşırı kaynatmak. Koy kazana ocağa suyunu doldur deterjanı çamaşırı da koy 1 saat kaynat sonra çamaşır makinesine at normal yikiyormus gibi deterjanini koy yıka oohh miiisss ne leke ne iz tertemiz oluyor
Cennet24 Sofita bence kalıp sabun annemler faln Hep kullanır bende bebeğim doğduğundan beri mesela bebek kakasida biraz zor çıkan bı leke kusmuk faln önce dalan hacisakir farketmez sabunla yıkayıp makineye atıyorum tertemi oluyor beyaz kıyafetleride öyle kimyasal ürünler kullanmayı tercih etmiyorum ama büyüklerin kıyafetinde de asperox sıkıp biraz bekletiyorum ve yıkıyorum zorlu lekeleri önce bı elimle yikiyorum anlicaginiz eşim çalıştığı iş nedeniyle pantolonu siyah yağ lekeleri olmuştu tertemiz yaptı renginide bozmadı
MKaraniko Elite Home. Kesinlikle şans verilmeli. Beklemiş lekelerde bile iyi sonuç veriyor. Geceden bekletiyorum vaktim varsa.