narei21 tabiki. Başta yaptırmasam diye düşündüm, gerekliyse zaten sağlık bakanlığı ücretsiz aşılar listesine eklerdi dedim. Sonra araştırdım ve gördüm ki pahalı aşı olduğu için eklenmemiş. Her doktor öneriyor bunu. Gerekli bi aşı. İsterseniz YouTubedan birkaç doktor videosu izleyin bu aşıyla alakalı. Hele ki alttaki yorumları okuyunca ikna olursunuz