Sebzelerin tadımı bitirdikten sonra , en fazla 2-3 sebze karıştırıp kıvamını biraz sulu yapıp yedir doktorum bana öyle demişti büyüdükçe kıvamını daha yoğun yaparsın ayrıca buharda haşlardan daha iyi olur . ben de 5. Ayda başladım ama 6 ya kadar tadımla gecti minik minik verdim hep