gizem161216 IMG-20211115-WA0013 kızlar bu nedir dopduğundan berli var bi yerler3 geliyor kızarıyor die umursamadım ama korktum yaa benim gibi olan varmı
Brcdrnlila gizem161216 başka yerinde var mı? Benim kızımda var ense dudak yanak ve burunda hemanjiom dedikleri bir hastalık çocuk hematoloji bölümü bakıyor genel muayene ile sonuç alırsınız bence bir götürün iç organlarda var mı vücudunda başka yerde var mı diye bakılıyor
DBurcuE gizem161216 Aaa aynisi oglumda var, ayni yerde. 6 aylik oldu, gecmeyince dogum lekesi diye dusundum ben.
Sedakcby gizem161216 bebeğimin ensesinde saç diplerine kadar gidiyordu azaldı şuan 8 buçuk aylık. Aynı şekilde yeğenim de de vardı endişe edecek bi durum değil yani 🌸
Ayselssl Benm oğlumdada var 6 aylık hala geçmedi bazen rengi soluyo bazen çok kızarıyo doktora gösterdm zararlı bişey değil geçebilir dedi , halk arasında buna leylek ısırığı diyolarmış çok tanıdığımın çocugunda olmuş ama geçiyomuş leke bi süre sonra
gizem161216 Ayselssl offf çok kötü oldum yaaa acımıyordur heralde yaaa akşam bende götürücem merhem filn kullandınız mı
gizem161216 Brcdrnlila bu şekilde bir kızarıklık başka yerinde yok sadece alın ortası çok hafif kızarık bunun gibi değil peki size ne dedi doktor
Brcdrnlila gizem161216 biz tedavi alıyoruz ilaç kullanıyoruz 3.aydan bu yana azalma oldu baya gidip tedavi olmadan benim anlattıklarımda yada başkalarının söyledikleriyle hareket etmeyin en iyisi muayene ettirin
Elifssu gizem161216 Benim kızımda 10 aylık olmak üzere aynısından bizde de var ağladığında falan iyice kızarıyo ama bize gül dediler
Mrvts gizem161216 oğlumda da vardı 14ay 20 günlük çok hafifledi saçının içerisinde ense kisminde ve döner kisminda vardı döner kısmındaki geçti ense kısmında hafif iz var şimdilik bizde Dr a sormuştuk olabilir önemli değil zamanla geçiyor çoğu demişti
serebro Gül lekesine benziyor. Ensesinde ayni şekilde benim oğlumda da var. Sadece cilt rengi kırmızı değil mi yani pütürlü bir cilt değil? Doktora da danışın belki birsey söyler farklı ama bize birsey denmedi
Bsrsyy94 gizem161216 problem olacak bir şey değil merak etmeyin benim kızımda da aynı yerde ve şekilde doğum lekesi var. Aynı zamanda alnında ve göz kapaklarında da vardı. Belli zaman sonra yüzündekiler geçti sadece ağlayınca falan ortaya çıkıyor ensesi aynı şekilde kaldı. Üzerinde bastırdığınızda beyazlarsa geçici beyazlamayıp aynı kalıyorsada kalıcı lekeymiş
NefesMaviDeniz gizem161216 İlk defa mı gördünüz peki? Bizim ikiz bebeklerimizde de var. Ama eşimde de var aynı iz bebeklerimizde de olmuş :) Korkulacak birşey değildir doğum lekesi gibi sizinki de
gizem161216 NefesMaviDeniz Canım foğduğundan beridir bir kızarıklık vardı orasında ama pek umursamadım ç0nkü cildi çok narin elimle tutsam kızarıyor heralde yattığı için oluyor sanıyordum ben ama çok korkuyorum şuan iç organları filn dedi bir arkadaş bakalım yaa offff