Kızlar merhaba yardim edermisiniz ilk defa kullanıcam. Recetesiz gittim aldım kızım 10 aylık ve 10 gündür doğdu düzgün kaka yapamıyor ıkınıp ıkınıp minik minik yapıyor bildiğiniz kaka taşlaşmış biraz zeytin yağı falanda uyguladım ama rahat değil cocuk yapmalıyım sizce eczacı 5 gün bele faland edi ama zaten 10 gün falan oldu poposu acıyacak diye korkuyorum zararlı birşey mi fitil? Daha önce hiç yapmadım